Vállalati ESG platform
A kifejezetten nagyvállalatok részére készült ESG platform lehetőséget kínál a szabályozói kritériumok teljesítésének egy átlátható, összefogó alternatívájára, mely megkönnyíti a beszállítói értékelés adatbekéréssel járó folyamatait.
Személyre szabott oldalunk segítségével Ön azonnal értesítheti partnereit az összeállított kérdőív kitöltésének fontosságáról, illetve a beküldési határidőről.
Személyre szabható platform partnerei vizsgálatához

HÁNY LÉPÉSBŐL ÁLL A FOLYAMAT?
Három egyszerű lépést követve eleget tehet beszállítói kötelezettségeinek.
Partnereink, akik az OPTEN vállalati ESG platform szolgáltatását választották
Válassza a teljes terjedelmű kérdőívet, ami minden kérdést felölel
Kérdése van?
Vegye fel a kapcsolatot kollégáinkkal, és kérjen ajánlatot saját személyre szabott oldalára
MILYEN ELŐNYÖKKEL JÁR, HA SAJÁT PLATFORMOT KÉSZÍT KÉRDŐÍVÉNEK?
Összegyűjtöttük az Ön számára azokat a szempontokat, amelyek révén láthatóvá válik, hogy milyen előnyöket hordoz magával a Vállalati ESG platform használatbavétele és beszállítóinak ezen keresztüli vizsgálata
Gyorsabb ügyintézés
Az ügyintézés időtartama jelentősen lerövidül, mivel egyetlen helyen megtalálja az összes Ön számára releváns kérdést, áttekinthető és igényei szerint alakítható formában.
Kevesebb adminisztráció
Lényegesen kevesebb adminisztratív munkát igényel, mintha egyesével nyújtaná be az igényeit az egyes partnerei felé.
Rövidebb várakozási idő
A szolgáltatás magában foglalja a folytonos információáramlást, ezáltal nem szükséges a kitöltött kérdőív beküldéséről értesítenie partnerét.
Online megoldás, nincs sorbanállás
Online megoldásunknak köszönhetően bármikor, bárhol kitöltheti a kérdőívet, kitöltését akár félbe is szakíthatja, mely időtartamra válaszait elmentjük.
LEGGYAKRABBAN FELTETT KÉRDÉSEK